google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
داوودزی: بازداشت زنان نشانهای از بی غیرتی است
وزیر امور داخله حکومت پیشین میگوید که بازداشت زنان توسط نیروهای طالبان نشانهای از بی غیرتی آنها است. به گزارش انصار، محمد عمر داوود زی وزیر امور داخله حکومت پیشین امروز شنبه(28 سرطان) در واکنش به بازداشت زنان در کابل گفته که این بازداشتها نشانهای از بی غیرتی است. گفتنی است کارمندان امرباالمعروف ونهی از منکر حکومت طالبان هفته گذشته دهها زن را از منطقهی شهر نو کابل بازداشت کرده بودند. سیفالاسلام خیبر سخنگوی این وزارت در باره بازداشت زنان از شهر کابل گفته که در سراسر کشور، کارزار آگاهیدهی دربارهٔ ارزش و اجرای حجاب جریان دارد. عبدالرب رسول سیاف از رهبران مطرح جهادی افغانستان در واکنش به بازداشت زنان توسط طالبان میگوید که این گروه با بازداشت زنان عزت اسلامی، غیرت افغانی و مروت انسانی را پامال کرده است. وی خطاب به طالبان گفته طالب از خدا بترس این اقدام علاوه بر آن که شرعاً ناروا است، انجام دادن آن بنام شریعت کلانترین جفا در حق دین و شریعت پنداشته میشود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





