google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
سیانان: ایران به طور فعال به دنبال سلاح هستهای نیست
سیانان گزارش داده که ایران نه تنها به طور فعال دنبال هستهای نیست بلکه سه سال طول میکشد تا یکی از آنها را تولید و به هدف مورد نظر خود برساند. به گزارش انصار، رسانه امریکایی سیانان امروز سهشنبه(۲۷جوزا) گزارش داد که علیرغم ادعاهای اسرائیل مبنی بر اینکه ایران در حال توسعه سلاحهای هستهای است و این حملات ضروری بوده است، مقامات اطلاعاتی امریکا خلاف این را باور دارند. به گفته مقامات امریکاییها، ایران نه تنها به طور فعال در حال توسعه سلاحهای هستهای نیست، بلکه تنها ظرف سه سال قادر به تولید و تحویل آنها به هدف مورد نظر خود خواهد بود. مقامات اطلاعاتی امریکا معتقدند که اسرائیل ممکن است برنامه هستهای ایران را فعلاً فقط برای چند ماه به عقب انداخته باشد. اگرچه اسرائیل خسارات قابل توجهی به تأسیسات نطنز ایران وارد کرد، اما تأسیسات غنیسازی غنیشده در فردو عملاً دستنخورده باقی ماند. در گزارش سیانان آمده که اسرائیل بدون سلاحهای تخصصی و پشتیبانی هوایی امریکا قادر به آسیب رساندن به فردو نخواهد بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





