google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
حکومت طالبان حمله اسرائیل به ایران را محکوم کرد
ذبیحالله مجاهد، سخنگوی حکومت طالبان با انتشار پیامی در «ایکس» حمله رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد و تاکید کرد که این اقدام نقض حقوق بینالملل، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورهاست. به گزارش انصار به نقل از الجزیره، ذبیحالله مجاهد، سخنگوی طالبان با انتشار پیامی در «ایکس» حمله رژیم صهیونیستی به ایران را محکوم کرد و تاکید کرد که این اقدام نقض حقوق بینالملل، حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورهاست. پیام سخنگوی طالبان به این شرح است: امارت اسلامی افغانستان (حکومت طالبان) حملات اخیر رژیم اسرائیل به خاک جمهوری اسلامی ایران و ترور فرماندهان و دانشمندان هستهای را که نقض آشکار اصول بنیادین حقوق بینالملل، بهویژه حاکمیت ملی و تمامیت ارضی کشورها محسوب میگردد، بهشدت محکوم مینماید. این اقدام در شرایطی صورت میگیرد که مردم مظلوم فلسطین، بهویژه در نوار غزه، همچنان در معرض حملات بیوقفه و فاجعهبار قرار دارند، و رژیم اشغالگر با بیاعتنایی به قواعد انسانی و بینالمللی به این روند ادامه میدهد. متأسفانه، استمرار این گونه اقدامات تنشزا، وضعیت منطقه را بیش از پیش شکننده و نگرانکننده ساختهاست. امارت اسلامی افغانستان (حکومت طالبان) از تمام جهت های ذیدخل میخواهد که با مسئولیتپذیری و براساس مأموریت محوله در حفظ صلح و امنیت منطقوی، به این موضوع رسیدگی کرده و مانع از گسترش ناامنی و بیثباتی بیشتر در منطقه گردد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





