google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
نیروهای امریکایی از خاورمیانه خارج میشود
دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا خروج کارکنان و نیروهای امریکایی از خاورمیانه را تایید کرد و گفت: آنها در حال خروج هستند چون آنجا خطرناک است. به گزارش انصار، دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا عصر چهارشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران مدعی شد که واشنگتن کارکنان و نیروهای خود را از خاورمیانه خارج می کند تا در معرض خطر نباشند. رئیس جمهوری امریکا در پاسخ به سوالی در مورد گزارشهایی مبنی بر خروج وابستگان نظامی و دیپلومات ها و کارکنان امریکایی از منطقه خاورمیانه گفت: «خب، آنها در حال خروج هستند زیرا میتواند مکان خطرناکی باشد و خواهیم دید چه اتفاقی میافتد.» ترامپ در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث کاهش تنش در منطقه میشود، ادعاهای خود درباره ایران و برنامه هسته ای این کشور را تکرار کرد و گفت: «آنها نمیتوانند سلاح هستهای داشته باشند، بسیار ساده است.» رئیس جمهوری امریکا همچنین در شبکه اجتماعی خود موسوم به تروث سوشال نوشت: من بیش از هر زمان دیگری مطمئنم که ارتش ایالات متحده در روزهای پیش رو، و برای نسلهای آینده، برگهای زرین دیگری بر افتخارات خود خواهد افزود. ترامپ خطاب به نظامیان امریکایی تاکید کرد: شما دلاورانه و بیوقفه ایستادگی خواهید کرد، از هر وجب خاک این سرزمین محافظت خواهید کرد، و حتی در دورترین نقاط جهان، از امنیت و منافع امریکا دفاع خواهید کرد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





