google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
انتقاد زلنسکی از مواضع امریکا در قبال روسیه
رئیسجمهور اوکراین سیاست نرم امریکا در برابر روسیه را محکوم کرد. به گزارش انصار به نقل از الجزیره، ولادیمیر زلنسکی، رئیسجمهور اوکراین در گفتگو با نشریه مجارستانی «والاسز آنلاین» از مواضع امریکا در قبال روسیه انتقاد کرد. بر این اساس، وی گفت هفته گذشته هیئت روسی در مذاکرات استانبول یک ضرب الاجل ارائه داد که کی یف آن را نخواهد پذیرفت. زلنسکی جزئیات بیشتری در این باره بیان نکرد. زلنسکی خواستار حضور میانجیهای قدرتمند در مذاکرات آینده شد تا تضمین کنند روسیه به هر توافقی پایبند خواهد ماند. وی با اشاره به رفتار امریکا گفت: به نظر نمیرسد که ایالات متحده در حال حاضر یک میانجی قوی باشد. روسها به آنها گفتند که سر میز نباشند، و آنها به سادگی کنار رفتند. چرا؟ به دلیل سیاست نرم آنها در برابر روسیه! رئیسجمهور اوکراین تأکید کرد صلح پایدار تنها زمانی محقق میشود که بازیگران بینالمللی که اهداف واقعی رئیسجمهور روسیه را درک میکنند، فشار لازم را اعمال کنند. وی افزود: قطعاً آتشبس میتواند زودتر برقرار شود و این مهم است که این اتفاق بیفتد اما صلح تنها زمانی خواهد آمد که جهان بفهمد ولادیمیر پوتین چه میخواهد. این اظهارات در حالی مطرح میشود که تنشها بین اوکراین و روسیه پس از تهاجم سال ۲۰۲۲ همچنان ادامه دارد و کی یف همواره از جامعه بینالمللی خواسته است تا فشار بر مسکو را افزایش دهد. انتقاد زلنسکی از امریکا نشاندهنده نگرانی او از احتمال کاهش حمایت غرب از اوکراین است. هنوز واکنشی از سوی مقامات امریکایی به این اظهارات منتشر نشده است، اما این انتقاد میتواند بحثها درباره نقش غرب در بحران اوکراین را دوباره داغ کند. تحلیلگران میگویند زلنسکی احتمالاً تلاش میکند با این سخنان، متحدان غربی را به اتخاذ مواضع سختتر در برابر روسیه ترغیب کند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





