google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
شریف: از خاک افغانستان توسط نیروهای نیابتی هند علیه پاکستان استفاده نشود
شهباز شریف، صدراعظم پاکستان ضمن تاکید بر نیاز فوری همکاری بیشتر با حکومت طالبان، هشدار داده است که نباید اجازه داده شود از خاک افغانستان توسط نیروهای نیابتی هند برای انجام فعالیتهای هراسافکنی علیه کشورش استفاده شود. به گزارش انصار به نقل از رسانههای پاکستانی، او این اظهارات را در جریان یک سفر با جنرالان و مقامهای بلند پایهای دولتی پاکستان به پشاور، بیان کرده است. در این سفر او را عاصم منیر لوی درستیز پاکستان و وزرای بلند پایهای امنیتی و دفاعی دولت فدرال و همچنین رئيس استخبارات این کشور (آیاسآی) همراهی کرده است. صدراعظم پاکستان در سخنرانی خود در جرگه بزرگان قبایل برجسته از سراسر خیبر پختونخوا، بر عزم راسخ کشورش برای از بین بردن آنچه او «فتنه خوارج و شبکه تروریستی تحت حمایت هند» خوانده، تأکید کرده است. او در این نشست گفت: «شجاعت، مقاومت و روحیه تزلزلناپذیر مردم پشتون، فصلی پرافتخار در تاریخ ملی ما است.» از بزرگان قبایل خواست تا در افشا و شکست تفکر افراطی متحد باشند. شهباز شریف همچنین در این نشست قول داده که صلح در خیبر پختونخوا «به هر قیمتی» حفظ خواهد شد و از جوانان این ایالت خواست تا نقشی سازنده در ارتقای وحدت ملی پاکستان، توسعه و ثبات این کشور ایفا کنند. حکومت طالبان تا کنون درباره اظهارات شهباز شریف چیزی نه گفته است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





