google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
هشدار وزارت امور خارجه استرالیا درباره سفر به افغانستان
وزارت امور خارجه استرالیا با انتشار بیانیهای به شهروندان خود هشدار داد که از سفر به افغانستان تحت کنترول حکومت طالبان خودداری کنند. به گزارش انصار، این وزارت وضعیت امنیتی افغانستان را «بسیار خطرناک» توصیف کرده و از وجود «خطر بسیار بالای تروریزم» و آدمربایی در سراسر این کشور، از جمله شهر کابل، خبر داده است. بر اساس این بیانیه، هیچ منطقهای در افغانستان از تهدید حملات تروریستی در امان نیست و شهروندان خارجی با خطر جدی بازداشت خودسرانه مواجه هستند. این هشدار در حالی صادر شده که از زمان تسلط طالبان بر افغانستان در اگست ۲۰۲۱، وضعیت امنیتی افغانستان، به ویژه برای شهورندان خارجی به شدت شکننده گزارش شده است. استرالیا تنها کشوری نیست که چنین هشداری صادر کرده است. پیشتر، کشورهای متعددی از جمله ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و برخی کشورهای اروپایی نیز به شهروندان خود توصیه کردهاند که از سفر به افغانستان اجتناب کنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





