google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ترامپ: به ایران اجازه غنیسازی اورانیوم میدهیم
رئیس جمهور امریکا بار دیگر تاکید کرد که در توافق احتمالی با ایران اجازه هیچگونه غنیسازی اورانیوم به تهران نخواهد داد. به گزارش انصار به نقل از الجزیره، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا بامداد امروز (سهشنبه) در شبکه اجتماعی «تروث سوشال» با تکرار مواضع قبلی خود و با حروف بزرگ -به نشانه تاکید- نوشت: در توافق احتمالی ما(با ایران)، اجازه هیچگونه غنیسازی اورانیوم نمیدهیم. او در این پیام با انتقاد از جو بایدن، رییس جمهور پیش از خود نوشت: امضای خودکار، (اشاره به بایدن)، باید مدتها پیش جلوی غنیسازی اورانیوم ایران را میگرفت. در توافق احتمالی ما، اجازه هیچگونه غنیسازی اورانیوم نمیدهیم. ترامپ پیشتر نیز بر توقف غنیسازی اورانیوم در خاک ایران تاکید کرده بود؛ موضوعی که هر بار با مخالفت قاطع مسئولان ایران مواجه شده است. موضع گیری جدید ترامپ در حالی است که پایگاه خبری امریکایی «آکسیوس» شامگاه دوشنبه اعلام کرده بود که برخلاف اظهارات مقامات ارشد امریکایی، پیشنهاد توافق هستهای که ایالات متحده روز شنبه به ایران ارائه داده، غنیسازی محدود اورانیوم با سطح پایین در خاک ایران را برای مدت زمانی که بعداً مشخص میشود، مجاز میداند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





