google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
یمن: به حملات اسرائیل «پاسخ دردناکی» میدهیم
وزارت خارجه یمن ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی، هشدار داد که به محاصره هوایی و دریایی این رژیم ادامه خواهد داد. به گزارش انصار، وزارت خارجه یمن شامگاه جمعه تاکید کرد که تکرار حملات رژیم صهیونیستی به بنادر این کشور نشانگر شکست این رژیم در تحقق اهدافش در خاک این کشور است. صنعا با اشاره به اینکه اسرائیل به دنبال تحقق دستاوردهای موهوم در یمن است، گفت: این در حالیست که تصویر و چهره اسرائیل در برابر همه نابود شده است. همزمان با حملات هوایی رژیم صهیونیستی به یمن، رسانههای این رژیم اذعان دارند که این حملات صرفاً نمایشی است و باعث ایجاد بازدارندگی در برابر ارتش و نیروهای مسلح یمن نخواهد شد. شبکه اسرائیلی «کان» گزارش داد که حملات اسرائیل تاکنون علیه یمن «هیچ سودی نداشته است و باعث نمیشود که توانمندیهای یمن در خصوص شلیک موشک کاهش یابد و حلال مشکلات نخواهند بود.» این شبکه همچنین گزارش داد که موشکهای یمن، «به اقتصاد اسرائیل به شدت آسیب زده است و بخشی از پیامدهای جنگ در نوار غزه به شمار میرود». نائب رئیس سازمان رسانهای انصارالله«نصرالدین عامر» ساعاتی پیش تأکید کرد که رژیم صهیونیستی این روزها در ضعیفترین وضعیت خود قرار دارد و یمن هم هیچ ارزشی برای تهدیدهای این رژیم، قائل نیست. وی با بیان اینکه ناو هواپیمابر امریکایی «ترومن» شکست خورده و ظاهراً واشنگتن قصد دارد آن را از خاورمیانه خارج کند، گفت: ما با هرگونه حمله علیه خود مقابله خواهیم کرد. ما با هر حملهای مقابله خواهیم کرد که بخواهد حمایت ما از غزه را متوقف کند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





