google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
رئیس جمهور امریکا به قطر رفت
«دونالد ترامپ» رئیس جمهور امریکا بعد از ظهر امروز چهارشنبه وارد دوحه پایتخت قطر شد. به گزارش انصار به نقل از شبکه الجزیره، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور امریکا در پایان سفر دو روزه اش به عربستان سعودی پس از دیدار با مقامات سعودی و امضای توافقنامه شراکت اقتصادی با ریاض و شرکت در نشست سران شورای همکاری خلیج فارس، وارد قطر شد تا با مقامات بلندپایه این کشور درباره مسائل دوجانبه و تحولات بین المللی و مسائل اقتصادی گفتگو کند. سفر دوره ای ترامپ که تا ۲۶ ماه ثور ادامه خواهد داشت، علاوه بر عربستان، شامل قطر و امارات متحده عربی می شود و واشنگتن هدف از آن را تقویت همکاریهای راهبردی با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس عنوان کرده است. پیش از این رسانه های امریکایی در مورد سفر ترامپ به کشورهای حاشیه خلیج فارس براساس اظهارات مقام های فعلی و سابق امریکا و دو مقام عرب اعلام کردند که هدف او بازگشت به امریکا با توافقها و تعهدات سرمایهگذاری به ارزش یک تریلیون دالر است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





