google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
سفر هیات وزارت انرژی و آب طالبان به ازبکستان
وزارت انرژی و آب حکومت طالبان از سفر هیات شان به ازبکستان خبر داده و اعلام کرده است که عبداللطیف منصور؛ سرپرست این وزارت در رأس یک هیأت به ازبکستان رفته است. به گزارش انصار، وزارت انرژی و آب طالبان، امروز دوشنبه، ۲۲ ثور اعلام کرده است که عبداللطیف منصور؛ سرپرست این وزارت در رأس یک هیأت به ازبکستان رفته است. این وزارت با نشر اعلامیهای، هدف از این سفر را اشتراک در پنجمین کنفرانس بینالمللی انرژی ازبکستان اعلام کرده است. وزارت انرژی و آب حکومت طالبان گفته است که این کنفرانس از ۱۳ - ۱۵ ماه جاری میلادی با عنوان «همکاری منطقوی برای انرژی پایدار» در تاشکند برگزار میشود. بر اساس اعلامیه وزارت انرژی و آب طالبان این کنفرانس به هدف «تقویت همکاریهای منطقوی در حوزه انرژی، بررسی فرصتهای سرمایهگذاری در پروژههای مشترک، تبادل تجارب در زمینههای توسعه بازار انرژی منطقهای و انتقال تکنولوژی سبز، مشارکت در پروژههای انتقال برق و گاز در آسیای مرکزی و استفاده از انرژیهای تجدیدپذیر و راهکارهای کاهش چالشهای آب و انرژی تدویر مییابد.» وزارت انرژی و آب حکومت طالبان گفته است که در این کنفرانس مقامهای کشورهای ازبکستان، قزاقستان، ترکمنستان، روسیه و شماری دیگر از کشورهای منطقه و سازمانهای بینالمللی شرکت میکنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





