google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
خلیلزاد تنش میان هند و پاکستان را خطرناک خواند
زلمی خلیلزاد، نماینده پیشین ایالات متحده در امور صلح افغانستان، در واکنش به حملات متقابل هند و پاکستان، این درگیری را «بسیار نگرانکننده» و وارد مرحلهای خطرناک توصیف کرده است. به گزارش انصار، زلمی خلیلزاد، نماینده پیشین امریکا در امور افغانستان امروز ( شنبه،20 ثور) در پیامی در شبکه اجتماعی اکس نسبت به تحولات اخیر میان هند و پاکستان ابراز نگرانی کرد. او نوشت که هر دو کشور اکنون تأسیسات حیاتی نظامی یکدیگر را به عنوان اهداف حمله در نظر گرفتهاند و این موضوع تنشها را وارد مرحلهای خطرناکتر کرده است. خلیلزاد تأکید کرده که ادامه این روند ممکن است پیامدهای جدی منطقهای و بینالمللی به همراه داشته باشد و ضرورت دارد که راهحلهای دیپلوماتیک برای مهار بحران در اولویت قرار گیرد. این واکنش ها درحالی مطرح می شود که در روزهای اخیر، درگیری نظامی میان دو قدرت هستهای جنوب آسیا شدت یافته است. ارتشهای هند و پاکستان تأسیسات نظامی یکدیگر را هدف حملات موشکی قرار دادهاند. این وضعیت نگرانیهای جدی از بروز یک منازعه گستردهتر را در سطح منطقهای برانگیخته است. روابط پرتنش دو کشور، بهویژه بر سر منطقه کشمیر، همواره منبع بیثباتی در منطقه بوده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





