google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تمدید مهلت اخراج پناهجویان افغان در پاکستان
پاکستان مهلت تعیینشده برای اخراج پناهجویان افغان از این کشور را تا تاریخ ۳۰ جون (۹ سرطان) تمدید کرد. این تصمیم به دلیل نیاز به زمان بیشتر برای تکمیل روند اخراج اتخاذ شده است. به گزارش انصار، در پی تصمیم جدید مقامات پاکستانی، مهلت اخراج پناهجویان افغان که قرار بود در پایان ماه اپریل تکمیل شود، به مدت دو ماه دیگر تمدید شد. «طلال چوهدری» وزیر دولت در امور داخلی پاکستان اعلام کرد که این تمدید به دلیل نیاز به زمان بیشتر برای تکمیل روند اخراج پناهجویان اتخاذ شده است. طبق گزارشها، تا کنون 857 هزار و 157 پناهجوی افغان از پاکستان اخراج شدهاند. در مرحله اول، اخراج پناهجویان افغان دارای کارتهای «شهروندی افغان» صورت گرفت و در مرحله دوم، بیش از 100 هزار نفر از پناهجویان افغان اخراج شدهاند. در کنار این اقدامات، دولت پاکستان تصمیم به تسهیل روند صدور ویزا برای پناهجویان افغان گرفته است و همچنین سیاست تکسندی را به اجرا خواهد گذاشت. بر اساس این سیاست، شهروندان افغان تنها با داشتن ویزا و پاسپورت معتبر قادر به ورود به پاکستان خواهند بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





