google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
سه شهر یمن هدف حملات هوایی امریکا قرار گرفت
جنگندههای امریکایی در ساعات بامدادی امروز (چهارشنبه) سه ایالت الحدیده، تعز و مأرب یمن را بمباران کردند. به گزارش انصر، در حالیکه 40 روز از آغاز تهجام سنگین هوایی و موشکی امریکا به یمن در پشتیبانی از رژیم اسرائیل میگذرد، این حملات بامداد امروز نیز از سر گرفته شد و سه ایالت یمن را هدف قرار داد. شبکه المسیره یمن از 5 حمله شدید جنگندههای امریکایی به فرودگاه الحدیده در غرب یمن خبر داد.جنگندههای امریکایی همچنین 4 بار خطوط ارتباطی در منطقه «البرج» در ایالت تعز را هم بمباران کردند. به گفته منابع یمنی شهر «مجزر» در شمال غرب مأرب در مرکز یمن نیز سه مرتبه هدف این حملات قرار گرفت. اواخر شب گذشته نیز شبکه المسیره گزارش داد که جنگندههای ارتش امریکا سلسله حملاتی به جزیره کمران و منطقه الصلیف در ایالت الحدیده انجام دادند. در 25 حوت 1403، ایالات متحده امریکا، حملات، هوایی و دریایی گستردهای را علیه یمن در حمایت ار رژیم اشغالگر اسرائیل آغاز کرد که مهمترین تهاجم نظامی امریکا در غرب آسیا، از زمان روی کار آمدن دونالد ترامپ، رئیسجمهور امریکا محسوب میشود. با وجود گذشت 40 روز از این حملات، اما منابع تحلیلی و نظامی امریکا صراحتا اذعان کردهاند که بمبارانها آسیب چندانی به امکانات و توانایی ارتش یمن وارد نکرده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





