google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
مناطق مختلف یمن مورد تجاوز جنگندههای امریکایی قرار گرفت
آمریکا بار دیگر در ادامه توحش خود علیه ملت یمن، مناطق مختلف این کشور را بمباران کرد. به گزارش انصار به نقل از الجزیره، امریکا در راستای حمایت از نسلکشی فلسطینیان از سوی رژیم صهیونیستی اکنون مدتی است کارزار حملات هوایی به یمن را آغاز کرده است و طی این مدت زیرساختهای این کشور آماج توحش امریکا قرار گرفته و دهها غیرنظامی به خاک و خون کشیده شدهاند. بر این اساس، منابع محلی از دور جدید حملات جنگندههای امریکایی به مناطق مختلف یمن خبر میدهند. المسیره گزارش داد: جنگندههای امریکایی در ۲ نوبت منطقه السماء در صنعا، پایتخت یمن را بمباران کردند. همچنین امریکا دستکم در ۴ نوبت منطقه رأس عیسی در الحدیده را هدف قرار داد. ستاد فرماندهی مرکزی نیروهای امریکایی در خاورمیانه موسوم به سنتکام در بیانیهای مدعی شد بندر سوختی رأس عیسی را طی بمباران اخیر به طور کامل منهدم ساخته است. تاکنون جزئیات بیشتری از تلفات و خسارات احتمالی موج اخیر توحش امریکا در یمن منتشر نشده است. وزارت صحت یمن اعلام کرد توحش امروز جنگندههای امریکایی در بندر نفتی رأس عیسی در الحدیده تاکنون منجر به شهادت ۱۷ غیرنظامی و مجروح شدن دهها تن دیگر شده است. المسیره اعلام کرد امریکا دور جدیدی از حملات هوایی به بندر رأس عیسی در الحدیده را آغاز کرده است. وزارت صحت یمن در تازهترین بیانیه خود اعلام کرد طی توحش امریکا در حمله به بندر رأس عیسی در الحدیده، شمار شهدا به ۳۸ تن افزایش یافت. همچنین این حادثه ۱۰۲ مجروح برجای گذاشته است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





