google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
آزادی 26 امریکایی بعد از بازگشت ترامپ به قدرت
منابع رسانهای در ایالات متحده گزارش میدهند که پس از بازگشت دونالد ترامپ به کرسی ریاست جمهوری، روند آزادی شهروندان امریکایی زندانی در کشورهای مختلف جهان شتاب گرفته است. به گزارش انصار، از آغاز دور جدید ریاست جمهوری دونالد ترامپ تاکنون، دستکم ۲۶ شهروند امریکایی که در کشورهای گوناگون در بازداشت بهسر میبردند، آزاد شدهاند. بر بنیاد گزارش ها این افراد در کشورهایی چون افغانستان، روسیه و برخی دیگر از نقاط پرتنش جهانی زندانی بودند. همچنین گزارشها حاکی است که شماری از این زندانیان توسط گروههایی چون حماس بازداشت شده بودند. مقامهای امریکایی تاکنون در مورد نقش مستقیم دولت در این روند اظهارنظر رسمی نکردهاند، اما منابع نزدیک به دولت میگویند تلاشهای دیپلوماتیک و توافقهای پشتپرده برای بازگرداندن شهروندان زندانی، بخشی از اولویتهای کاخ سفید در دوره جدید محسوب میشود. بازداشت شهروندان امریکایی در کشورهای خارجی، همواره یکی از چالشهای عمده دولتهای ایالات متحده بوده است. در دورههای پیشین ریاست جمهوری نیز تلاشهای گوناگونی برای آزادی این افراد صورت گرفته بود، اما به نظر میرسد با روی کار آمدن دوباره ترامپ، این روند با سرعت و گستردگی بیشتری دنبال میشود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





