google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ملاهبت الله : بخاطر حاکمیت نظام شرعی باید قربانی بدهیم
رهبر طالبان در دیدار با مقامات حکومتی پکتیا تصریح کرد: اکنون وقت آن رسیده که شریعت در امور اقتصادی، سیاسی و نظامی اجرا شود. به گزارش انصار، «هبتالله آخندزاده» رهبر طالبان در دیدار با والی و مسئولین نظامی و اداری ولایت پکتیا گفت مسئولین باید متوجه مسئولیت خویش باشند و از غفلت پرهیز کنند. وی با تأکید بر پایبندی به اصول شریعت افزود: بخاطر حاکمیت نظام شرعی باید قربانی بدهیم و حوصله ما نباید تمام شود، و باید کوشش کنیم احکام شرعی و اسلامی، بهویژه امر به معروف و نهی از منکر که هدف اصلی اسلام است، اجرا گردد. رهبر طالبان بر ضرورت ایجاد هماهنگی میان مسئولین، اطاعت از وزرا و رؤسای ادارات تأکید کرد و خاطرنشان نمود اطاعت از مقامات بالا برای مسئولین واجب بوده و ضامن موفقیت نظام اسلامی خواهد بود. ملا هبتالله در ادامه با اشاره به نقش کلیدی مردم افغانستان در دوره مبارزه علیه اشغالگران غربی، مسئولین طالبان را مکلف به خدمترسانی به مردم دانست و بر حل مشکلات، تأمین امنیت، پایان دادن به اختلافات و ایجاد صلح و آشتی در جامعه تأکید نمود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





