google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
روشن شدن توربینهای برق بند سلمای هرات
مسوولان محلی طالبان در هرات اعلام کردهاند که هر سه پایه توربینهای برق بند سلما روشن شده و به شبکه برق وصل شده است. به گزارش انصار، دفتر مطبوعاتی والی طالبان در هرات با نشر خبرنامهی اعلام کرده است که هر سه پایه توربینهای برق بند سلما روشن شده و به شبکه برق این ولایت وصل شده است. این دفتر نوشته است که در حال حاضر ظرفیت مجموعی تولید برق بند سلما به ۳۴ میگاوات رسیده است. بر بنیاد خبرنامه دفتر مطبوعاتی والی طالبان در هرات، روشن شدن توربینهای تولید برق بند سلما به تامین انرژی مورد نیاز باشندگان این ولایت کمک میکند. این در حالی است که انرژی مورد نیاز شهر هرات و برخی ولسوالیهای این ولایت از برق وارداتی ایران و ترکمنستان تامین شده که در حال حاضر ۱۶۰ میگاوات برق از این دو کشور به هرات وارد میشود. در گرما و سرما کمبود برق زندگی را برای باشندگان هرات دشوار میسازد و نیازمندی انرژی برق در هرات بیشتر از ظرفیت برق وارداتی از کشورهای همسایه به این ولایت است. بر بنیاد گزارشها، از چند روز به این طرف برق وارداتی ایران به هرات کاهش یافته و بخشهای از شهر هرات با قطعی روزانه برق روبهرو میباشند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





