google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
اعلام محدودیت بالای وسایط شخصی مسافر بری
ریاست ترافیک حکومت طالبان اعلام کرده که از این پس وسایط نقلیه شخصی اجازه فعالیت بهعنوان تاکسی را نخواهند داشت. به گزارش انصار، این ریاست روز یکشنبه، ۱۷ حمل، در یک خبرنامه تأکید کرده که رانندهگانی که علاقه دارند از وسایط شخصی خود برای مسافربری استفاده کنند، باید وسایط نقلیه خود را به تاکسی تبدیل کنند. براساس بیانیه، وسایط نقلیهای که اسناد آنها به نام افراد یا شرکتهاست، نیز میتوانند برای تبدیل شدن به تاکسی به نهادهای مربوطه حکومت طالبان مراجعه کنند. این دستور در شرایطی صادر میشود که بیکاری و فقر گسترده در کشور وجود دارد. بسیاری از رانندهگان میگویند که از طریق مسافربری امرار معیشت میکنند و هیچ شغل دیگری برایشان وجود ندارد. این رانندهگان میگویند که حکومت طالبان با این اقدام، نه تنها منبع درآمدی برای مردم را از بین میبرند، بلکه زمینه را باجگیری بیشتر برای خود فراهم میکنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





