google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
گفتگوی طالبان و ایران درباره بازگشت مهاجران
مولوی عبدالکبیر، وزیر امور مهاجرین و عودتکنندگان حکومت طالبان و مدیر کل آسیای جنوبی وزارت خارجه ایران، درباره وضعیت مهاجران افغانستان در این کشور گفتگو کردهاند. به گزارش انصار، وزارت امور مهاجرین حکومت طالبان امروز شنبه، ۱۶ حمل، با نشر خبرنامهای اعلام کرد که عبدالکبیر پیشنهاد کرده که نشست مشترکی میان دو طرف برگزار شود تا برای بازگشت مهاجران به تفاهم برسند. براساس خبرنامه این وزارت، دو طرف درباره روابط دوجانبه و فراهم آوردن تسهیلات برای بازگشت مهاجران افغانستان تبادل نظر کردهاند. طبق این خبرنامه، عبدالکبیر از ایران خواسته است که به مهاجران این کشور فرصت داده شود تا داوطلبانه به افغانستان بازگردند. این مقام طالبان ادعا کرده که حکومت آنها در حال آمادهسازی مکانیزمهایی برای ارایه مدارک قانونی به مهاجرین افغانستان است. این دیدار در حالی صورت میگیرد که ایران و پاکستان روند اخراج اجباری مهاجرین افغانستان را تشدید کردهاند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





