google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ادامه حملات هوایی امریکا به شمال یمن
رسانه های یمن از حمله هواپیماهای جنگی امریکا به شرق ایالت صعده در شمال این کشور خبر دادند. به گزارش انصار به نقل از خبرگزاری سبأ، هواپیماهای جنگی امریکا بامداد امروز جمعه شرق ایالت صعده در شمال یمن را بمباران کردند. یک منبع محلی به خبرگزاری سبأ گفته است که هواپیماهای جنگی امریکایی منطقه کهلان در شرق شهر صعده را هدف قرار دادند. در این پیوند، یک منبع امنیتی نیز به پایگاه خبری ۲۶ سپتمبر یمن گفت که هواپیماهای جنگی امریکا منطقه العصاید در کتاف شهر صعده را بمباران کردند. به گزارش این پایگاه خبری، عصر چهارشنبه نیز امریکا مناطق مختلف جنوب شرق شهر صعده را با ۱۷ بمب هدف قرار داده بود. هواپیمای جنگی متجاوز امریکا بامداد پنجشنبه، شبکه ارتباطی جبل نامه در منطقه جبله در شهر اب را هدف قرار داده بودند که منجر به شهادت یک یمنی شد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





