google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
آغاز اخذ مالیات از مهاجران افغان در ایران
نادریار احمدی رئیس دفتر مهاجرین در وزارت داخله ایران اعلان کرده است که اخذ مالیات از پناهجویان افغان دارای اسناد آغاز شده است. به گزارش انصار، او گفته است که این پروسه در کرمان آغاز شده و یک تعداد زیاد پناهجویان افغان پرداخت مالیه را از قبل شروع کردهاند. در صحبت به رسانه ها در مورد اخذ مالیات یار احمدی گفت در ظرف دو ماه گذشته آنها این پروسه را در کرمان همچون یک برنامه تجربوی عملی کردند و تا حدی مجبور شدهاند که گامهای شدید بردارند. مقامات ایران تأکید میکنند که پروسه جمع آوری مالیات باید در سرتاسر این کشور عملی شود. نادر یاراحمدی اضافه کرده است که بسیاری از کشور ها بر مهاجرین مالیات گذاشته اند که تا ۳۳ درصد درآمد آنها را در بر میگیرد. یاراحمدی که مشاور وزیر مهاجرین ایران هم میباشد گفته است که مهاجرین که در ایران زندگی میکنند باید طبق قوانین ایران مالیه بپردازند. او استدلال کرده است که پناهجویان باید در برابر خدماتی که به آنها میسر میشود سهم مالی خود را بجا آورند. همزمان با این بعضی از پناهجویان افغان در ولایت کرمان ایران در اواخر برضد افزایش مالیات بر آنها دست به اعتراض زدهاند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





