google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ایران نسبت به تبعات جنگافروزی اسرائیل در لبنان هشدار داد
سخنگوی وزارت خارجه ایران نسبت به تبعات جنگافروزی جدید رژیم صهیونیستی علیه لبنان هشدار داد. به گزارش انصار، اسماعیل بقائی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران تجاوز نظامی گسترده رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف لبنان که به شهید و زخمی شدن دهها غیرنظامی لبنانی منجر شد را به شدت محکوم کرد. سخنگوی وزارت خارجه ایران تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی علیه لبنان و سوریه همزمان با تشدید نسلکشی در غزه و کرانه باختری را تهدید واقعی علیه صلح و امنیت بینالمللی توصیف کرد و با اشاره به صدها مورد نقض آتشبس از سوی رژیم صهیونیستی طی دو ماه گذشته، تشدید حملات نظامی علیه مناطق مختلف لبنان در 3 روز اخیر را نشانه روشن دیگری از یاغیگری رژیم اشغالگر و بیاعتنایی آن نسبت به همه اصول و هنجارهای حقوقی بینالمللی دانست و مسئولیت جامعه جهانی بهویژه شورای امنیت سازمان ملل و کشورهای ضامن توافق آتشبس برای اقدام فوری و موثر جهت توقف این تجاوزات را مورد تاکید قرار داد. بقائی همچنین شهادت مردم بیگناه لبنان در نتیجه حملات نظامی اسرائیل را به خانوادههای آنها و دولت و مردم لبنان تسلیت گفت و برای مجروحین آرزوی بهبودی و سلامتی کرد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





