google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تاکید وزیران خارجه ایران و عربستان بر توقف نسل کشی در غزه
وزیر امور خارجه ایران در گفتگوی تلیفونی با همتای سعودی خود بر ضرورت اقدام عاجل و جمعی کشورهای اسلامی برای توقف جنایات صهیونیستها تأکید کرد. به گزارش انصار، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه ایران و فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان ، طی تماس تلیفونی در خصوص آخرین تحولات منطقه بهویژه تشدید نسلکشی رژیم صهیونیستی در غزه گفتگو کردند. وزیر خارجه ایران ضمن محکومکردن شدید جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بیدفاع فلسطین در غزه، بر ضرورت اقدام عاجل و جمعی کشورهای اسلامی برای توقف این جنایات تأکید کرد. عراقچی همچنین با محکومکردن تجاوز نظامی امریکا و انگلیس علیه یمن و کشتار زنان و کودکان بیگناه و تخریب زیرساختهای این کشور، مسئولیت مشترک جهان اسلام برای حمایت از مردم مسلمان یمن را یادآور شد. وزیر خارجه عربستان سعودی نیز با تشریح موضع کشورش در محکومیت قاطع تجاوزات اسرائیل، بر لزوم هماهنگی و تعامل نزدیک میان کشورهای منطقه برای جلوگیری از تشدید بحران تأکید کرد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





