google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تورخم امروز هم بهروی مردم مسدود می باشد
مسوولین امنیتی ولایت ننگرهار میگویند که کارهای بازسازی برخی از تجهیزات بررسی در طرف پاکستانی در تورخم تکمیل نشده، که بههمین دلیل امروز جمعه نیز دروازه بهروی رفتوآمد مردم باز نخواهد شد. مسؤولین از مردم خواستهاند که تا اطلاع بعدی از سفر به تورخم خودداری کنند. به گزارش انصار، سید طیب حماد، سخنگوی قوماندانی امنیۀ ننگرهار بهتاریخ اول حمل به آژانس خبری پژواک گفته است که دروازۀ تورخم روز جمعه بهروی رفتوآمد مردم مسدود خواهد ماند. او افزود که شماری از تجهیزات مهم طرف پاکستانی نیاز بازسازی و ترمیم دارد، پس از همه مسافرین خواسته میشود تا زمانی عادی شدن وضعیت، از سفر به تورخم خودداری نمایند. قبل از این بر اساس توافق دو طرف، دروازۀ تورخم عصر روز چهارشنبۀ گذشته بهروی تردد موترهای باربری باز شد و قرار بود که امروز جمعه این دروازه بهروی مریضان و مسافرین نیز بازگشایی شود. اما مقامها میگویند که کارهای ترمیم در آن طرف تکمیل نشدهاست، بنابراین امروز نیز اجازه رفتوآمد به مردم داده نمیشد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





