google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
در جریان یک هفته 820 مهاجر افغان در راولپندی بازداشت شدند
رسانههای پاکستانی اعلام کردند پولیس این کشور در راولپندی طی یک هفته گذشته حدود ۸۲۰ مهاجر افغان را بازداشت کرده است. به گزارش انصار، «داون نیوز» اعلام کرد پولیس پاکستان در راولپندی طی یک هفته گذشته حدود 820 مهاجر افغان را در این شهر بازداشت کرده است. بر اساس این گزارش، 114 نفر از این مهاجران اخراج شدهاند و 140 نفر نیز به دلیل بسته ماندن گذرگاه تورخم، در «حاجی کمپ» در توقیف بهسر میبرند. این روزنامه پاکستانی نوشت در روزهای اخیر به دلیل بسته ماندن گذرگاه مرزی تورخم، روند اخراج مهاجران افغان نیز متوقف شده است. این در حالی است که مهلت آغاز اخراج اجباری مهاجران افغان بدون مدرک از پاکستان تا انتهای ماه جاری میلادی پایان مییابد و روند اخراج مهاجران افغان بدون مدرک و مهاجرانی که کارت شهروندی افغان(ایسیسی) دارند، از تاریخ 12 حمل آغاز خواهد شد. براساس دستور دولت پاکستان، مهاجران که پروندههای فعال مهاجرتی به کشورهای غربی دارند و یا مهاجرانی که کارت پیاوآر دارند، باید شهرهای اسلامآباد و راولپندی را تخلیه کرده و به شهرهای دیگر نقل مکان کنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





