google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
زلنسکی: از ترامپ عذرخواهی نمیکنم
رئیس جمهور اوکراین بعد از دیدار پرتنش و مشاجره با همتای امریکایی خود گفت که از نظر او مرتکب خطایی نشده است که بابت آن از ترامپ عذرخواهی کنم. او ساعاتی بعد گفت که به ترامپ احترام قائل است. به گزارش انصار، ولودیمیر زلنسکی، رئیسجمهور اوکراین بعد از دیدار متشنج با ترامپ در کاخ سفید به فاکس نیوز گفت: از ترامپ عذرخواهی نمیکنم، حتی اگر درگیری در کاخ سفید برای هیچ یک از طرفین خوب نباشد. ترامپ و زلنسکی شب گذشته (جمعه شب) در کاخ سفید جلوی دوربین ها با هم دیدار کردند، ولی این دیدار منجر به تنش و مشاجره لفظی بین آن دو شد و نهایت، زلنسکی بدون برگزاری کنفرانس خبری مشترک با ترامپ کاخ را ترک کرد و توافقی که قرار بود، امضا شود، ناتمام ماند. ترامپ بعد از این مشاجره گفت که اگر زلنسکی دنبال صلح و توقف جنگ است، میتوان دوباره برگردد و توافق را نهایی کند. او همچنین گفت: در صورتی که زلنسکی بخواهد مذاکرات صلح را از سر بگیرد و اقدامات بعدی را ارائه کند، باید بگوید من میخواهم صلح کنم! نه پوتین این، پوتین آن و ... اظهارات دیروز زلنسکی در مورد پوتین و امریکا، به مذاق ترامپ و معاون او خوش نیامده است. دیدار و سفر بیحاصل و منتهی به تنش آن هم جلوی رسانهها باعث شد، زلنسکی اندکی فضا را تلطیف کند و به رسانههای امریکایی که گفته بودند او به امریکا توهین کرده، واکنش دهد و بگوید: من احترام زیادی برای دونالد ترامپ و مردم امریکا قائل هستم.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





