google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ورود امریکا به مذاکرات مستقیم با طالبان بیانگر شکست آنها بود
رئیس اطلاعات و فرهنگ کندهار در پیامی به مناسبت سالروز توافقنامه دوحه گفت ورود امریکاییها به مذاکرات مستقیم با طالبان بیانگر شکست آنها در افغانستان بود. به گزارش انصار، «انعامالله سمنگانی» رئیس اطلاعات و فرهنگ حکومت طالبان در کندهار در پیامی به مناسبت پنجمین سالروز امضای توافقنامه دوحه نوشت: ورود امریکاییها به مذاکرات مستقیم با امارت اسلامی (طالبان) در واقع بیانگر شکست آنها در افغانستان بود. وی افزود: البته نگرانی بزرگ این بود که مبادا طالبان همه یافتههای خود را در میز مذاکرات ببازد. اما پیمان دهم حوت باب درخشانی را در تاریخ معاصر آزادگی و آزادگان بیافزود. «الاماره» وبسایت رسمی طالبان نیز با انتشار مطلبی دراینباره نوشت: توافقنامه دوحه، فقط یک توافق ساده نبود بلکه سند رسمی شکست تاریخی امریکا و دروازه ورودی فتح افغانستان توسط مجاهدین افغانستان و برپایی نظام اسلامی بود. یادآوری میشود دولت ترامپ در تاریخ 10 حوت سال 1398 در پی 18 ماه مذاکرات مستقیم با طالبان، توافقنامه موسوم به «آوردن صلح به افغانستان» را با سران طالبان در دوحه امضا کرد که بر اثر آن به تدریج همه نظامیان خارجی از افغانستان خارج شدند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





