google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
گسترش تعامل طالبان با کشورهای همسایه و منطقه
سخنگوی حکومت طالبان طی اظهاراتی گفته که برای تقویت تعامل با کشورهای همسایه و منطقه و فراتر از آن همواره در تلاش است و روابط با کشورهای منطقه را بسیار خوب خوانده است. به گزارش انصار، «ذبیحالله مجاهد»، سخنگوی حکومت طالبان اظهار داشت، در حال حاضر حکومت آنها با بسیاری از کشورهای همسایه و منطقه روابط بسیار خوبی دارد؛ تلاشهای دستگاه دیپلوماسی خارجی باعث شده تا زمینه برای تعاملات اقتصادی با کشورهای منطقه و همسایه فراهم شود. وی همچنین در گفتگو با رسانههای افغانستان خاطرنشان کرد سفر «ملا برادر» معاون اقتصادی نخست وزیر در رأس یک هیئت عالیرتبه به ازبکستان نمونه خوبی از این تعاملات است. روابط ما به خوبی پیش میرود و روزبهروز مستحکمتر میشود. «ملایعقوب مجاهد» وزیر دفاع حکومت طالبان نیز اوایل هفته جاری در کابل با ابراز تمایل برای برقراری روابط مثبت با کشورهای دیگر، گفته بود اصول اسلامی و ملی افغانستان در تعاملات بینالمللی مد نظر قرار گیرد. وی در مراسم یک بخش درمانی در بیمارستانی در کابل گفته بود: «ما به عنوان یک بخش از جامعه جهانی میخواهیم با سایر ملتها همکاری کنیم، اما این همکاری باید به گونهای باشد که هویت و ارزشهای ما حفظ شود.»
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





