google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
ایران حملات امریکا و انگلیس به یمن ار محکوم کرد
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حملات امریکا و انگلیس به یمن را به شدت محکوم کرد. به گزارش انصار، «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه ج.ا ایران حملات هوایی امریکا و انگلیس به زیرساخت های یمن را به شدت محکوم کرد. بقائی با اشاره به تکرار تجاوزات نظامی امریکا و انگلیس به یمن، همزمان با تداوم حمایت نامحدود این دو کشور از نسل کُشی در غزه، این حملات را نقض آشکار اصول و موازین حقوق بین الملل و منشور ملل متحد از سوی دو عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل دانست. سخنگوی وزارت امور خارجه ایران همچنین با اشاره به همبستگی و حمایت شرافتمندانه مردم یمن از مردم فلسطین در برابر اشغالگری و کشتار رژیم صهیونیستی، از جامعه جهانی و مجامع بین المللی و نیز کشورهای اسلامی خواست تا به وظایف قانونی و انسانی خود برای حمایت از مردم مظلوم یمن و مخالفت با تجاوزات نظامی و اقدامات بی ثبات کننده امریکا و انگلیس در منطقه غرب آسیا عمل کنند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





