google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
انتقال 183 هزار پناهجوی افغان در سه سال گذشته به امریکا
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه امریکا اعلام کرده که طی سه سال گذشته ۱۸۳ هزار شهروند افغانستان به شمول همکاران محلی به این کشور منتقل شده اند. به گزارش انصار، او در مراسمی که به مناسبت تقدیر از نهادها و افراد دخیل در روند تخلیه و اسکان مجدد پناهجویان افغان برگزار شد، بر روند تخلیه و اسکان مجدد پناهجویان افغان از کشورهای سومی تاکید کرد. به گفته وزیر خارجه امریکا برنامه انتقال افغان ها در سال جاری نسبت به سال گذشته نزدیک به دو برابر سرعت داشته است. آقای بلیکن تاکید کرده که سه هزار و مهاجر به شمول صد ها مهاجر افغانستان از طریق برنامه سپانسری (مهاجرت با حمایت مالی شخصی) به امریکا منتقل شدند. همچنین شاون ون دایور، رییس حامی اسکان مجدد افغان ها موسوم به «افغان ایواک» در این مراسم گفته که روند انتقال و اسکان مجدد پناهجویان افغانستان به امریکا نزدیک به دو میلیارد دالر در سال هزینه داشته است. او تغییر اولویت های حکومت ترامپ مبنی بر انتقال همکاران افغانستان به امریکا خبر داده است. بر اساس آمار ها تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار شهروند امریکایی برای حمایت از پناهجویان افغانستان درخواست دادند. این در حالی پس از به قدرت رسیدن دوباره طالبان در افغانستان هزاران خانواده از افغانستان به امریکا انتقال داده شدند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





