google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
پیام کوتاه تهران به واشنگتن درباره سوریه
خبرگزاری عراقی بغداد الیوم از ارسال پیامی از سوی ایران به دولت امریکا پیرامون تحولات جاری در سوریه خبر داد. به گزارش انصار، بغداد الیوم در این باره به نقل از یک منبع مطلع گزارش داد: ایران ۲۴ ساعت پس از حمله گروه های تروریستی به حومه حلب از طریق میانجی های عراقی در بغداد پیام کوتاهی به واشنگتن ارسال کرد. این منبع گفت: در این پیام آمده بود که ایران از حمایت از دولت و ملت سوریه دست نخواهد کشید. این منبع خاطرنشان کرد: «پیام ایران حامل موضع تهران در خصوص تحولات سوریه و اقدام چندین کشور در زمینه آماده سازی شرایط برای حملات سازمان های تروریستی بود.» روز چهارشنبه هفته گذشته و درحالی که ساعاتی از اعلام خبر آتش بس میان لبنان و رژیم صهیونیستی نمی گذشت، اخبار انجام عملیات گسترده ای توسط گروه تروریستی «تحریرالشام» در شمال غرب سوریه و ایالت حلب منتشر شد. در پاسخ به این حملات، ارتش سوریه با پشتیبانی نیروی هوایی روسیه، حملات هوایی گسترده ای به مواضع تروریست ها انجام داده و بسیاری از استحکامات آنان را مورد هدف قرار داده است. برخی گزارش ها حاکی از این است ارتش سوریه در حال آماده سازی برای مقابله با پیشروی تروریست ها و دفاع از خطوط مقدم خود در حلب است. این نبردها به ویژه در حومه غربی حلب و مناطق استراتژیک نزدیک به مرزهای ترکیه شدت یافته و هنوز در جریان است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





