google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
کشته و زخمی شدن 25 نظامی پاکستان در حمله شبهنظامیان
پولیس پاکستان روز شنبه تایید کرد که شبه نظامیان به یک ایست بازرسی در جنوب غربی این کشور حمله کرده و هفت سرباز را کشته و ۱۸ تن دیگر را زخمی کرده اند. به گزارش انصار؛ پولیس پاکستان اعلام کرد که در حمله شبه نظامیان به یک ایست بازرسی در جنوب غرب این کشور(کویته، مرکز ایالت بلوچستان) دست کم هفت سرباز پولیس کشته و دست کم ۱۸نظامی دیگر زخمی شده اند. مقام های پولیس پاکستان به رسانه های این کشور گفته اند که شبه نظامیان صبح روز شنبه، ۲۶ عقرب به یک ایست بازرسی در ۱۵۰ کیلومتری شهر کویته، مرکز ایالت بلوچستان حمله کردند. به گفته آن ها حال برخی از ۱۸ سربازی که در این حمله زخمی شده اند، وخیم گزارش شده است. گروه جدایی طلب موسوم به «ارتش آزادی بخش بلوچستان» مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است. شهباز شریف؛ نخست وزیر پاکستان، این حمله را محکوم کرده است. ارتش آزادی بخش بلوچستان اخیراً فعالیت های خود را شدت بخشیده و اخیراً مسئولیت حمله انتحاری هفته گذشته به ایستگاه راه آهن، که نیروهای ارتش پاکستان را هدف قرار داد را هم بر عهده گرفت. در این حمله ۲۷ نفر، از جمله ۱۹ سرباز، جان باختند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





