google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
پیروزی کهکشانی ها با هتتریک وینیسیوس
تیم فوتبال رئال مادرید در روزی که سه بازیکنش در یک نیمه مصدوم شدند و از زمین بیرون رفتند، مقابل اوساسونا به یک برد پرگول دست یافت. به گزارش انصار، هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با برگزاری یک دیدار در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پیگیری شد؛ جایی که تیم رئال مادرید در حضور بیش از 72 هزار تماشاگر مقابل اوساسونا قرار گرفت و مهمانش را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد تا پس از دو باخت پیاپی مقابل بارسلونا و میلان، بالاخره طعم پیروزی را بچشد و از بحرانی که دچارش شده بود، فاصله بگیرد. ستاره این بازی وینیسیوس جونیور بود که سه بار در دقایق 34، 61 و 69 گولزنی کرد. دیگر گول میزبان را جود بیلینگام در دقیقه 42 به ثمر رساند. نکته منفی این دیدار برای رئالی ها مصدومیت سه بازیکن شان بود. رودریگو، میلیتائو و لوکاس واسکز نفراتی بودند که در همان نیمه اول مصدوم شدند، البته در بین آنها مصدومیت میلیتائو از ناحیه زانو بود و با درد فراوانی از زمین بیرون رفت. رئال مادرید که دیدار هفته قبلش با والنسیا به دلیل سیل در اسپانیا به تعویق افتاد؛ با این برد 27 امتیازی شد و جایگاهش در رده دوم را تثبیت کرد. اوساسونا نیز با 21 امتیاز در رده پنجم باقی ماند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





