google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
مجاهد گزارش سازمان ملل درباره حقوق بشر را بیارزش خواند
سخنگوی حکومت طالبان گزارش تازه گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر در افغانستان مبنی بر نقض حقوق بشر در افغانستان را مغرضانه دانست. سخنگوی طالبان در واکنش به گزارش گزارشگر ویژه سازمان ملل گفت این گزارش فاقد ارزش است. به گزارش انصار، ذبیح الله مجاهد، سخنگوی حکومت طالبان در واکنش به گزارش ریچارد بنت، گزارشگر ویژه ملل متحد درباره حقوق بشر در افغانستان، او را شخصی بی ثبات خواند و گفت که گزارش بر اساس همین منوال تهیه شده است. مجاهد ادامه داد : گزارش بنت درباره وضعیت حقوق بشری در افغانستان برای طالبان «اهمیتی» ندارد و «بی ارزش» است. سخنگوی اضافه کرد این گزارشگر سازمان ملل موضوع های کوچک را بزرگنمایی می کند و به نهادهای دیگر بین المللی نیز اطلاعات نادرست می دهد. گزارش تازه ریچارد بنت بر نقض های گسترده حقوق بشر در افغانستان تاکید کرده است. بنت در گزارش خود به شواهدی از سرکوب و آزار جنسی زنان بازداشت شده و ادامه جذب کودکان توسط حکومت طالبان اشاره کرده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





