google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
امریکا باید بهای حمله اسرائیل به ایران را بپردازد
حزب الله عراق اعلام کرد چندین عامل خطرناک در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به ایران وجود دارد که باید به آنها توجه داشت. به گزارش انصار، حزب الله عراق اعلام کرد استفاده از حریم هوایی عراق برای وارد کردن ضربات به تأسیسات ایرانی و تکرار آن در موج هایی از حمله که ساعاتی ادامه داشت، یک اقدام خطرناک است که ایران قبلا با آن مواجه نشده بود. در ادامه بیانیه آمده است: همچنین شواهدی وجود دارد که نشان می دهد از اراضی اردن و صحرای حجاز به عنوان گذرگاهی برای جنگنده های آنها استفاده شده است و این ممکن نخواهد بود جز با هماهنگی امریکا که بر آسمان عراق سیطره دارد. حزب الله عراق افزود: تجاوز به جمهوری اسلامی ایران توسط یک رژیم سرکش و بیگانه در منطقه، یک بی مبالاتی و تجاوز خطرناک است که نباید تحت هیچ شرایطی نادیده گرفته شود وگرنه این مسئله عادی خواهد شد و این دشمن وحشی بارها آن را تکرار خواهد کرد. در پایان این بیانیه آمده است: با توجه به مطالب فوق، امریکا باید بهای این بی مبالاتی در استفاده از حریم هوایی عراق را بپردازد و این مسئله با یاری خدا در زمان و مکان مناسب انجام خواهد شد و صهیونیست ها نیز از این امر مستثنی نخواهند بود و اگر بهای سنگینی برای تجاوز خود نپردازند، حتما بر عراق نیز جرأت پیدا خواهند کرد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





