google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
انگلیس در تلاش تعامل کابل با غرب
کاردار سفارت انگلیس برای افغانستان در دیدار با معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان گفت انگلیس برای تعامل کابل با غرب تلاش می کند. به گزارش انصار، «رابرت دیکسن» کاردار سفارت انگلیس برای افغانستان در دیدار با «محمد عبدالکبیر» معاون سیاسی نخست وزیر حکومت طالبان گفته است که انگلیس حامی ادامه گفتگوها با کابل است و در این کشور به مخالفین هیئت حاکمه افغانستان اجازه فعالیت نمی دهد. وی افزود انگلیس خواستار افغانستان با ثبات است و به همکاری های خود در بخش کمک های بشردوستانه و کمک برای مقابله با تغییرات اقلیمی ادامه می دهد. بر اساس اطلاعیه «ارگ»، کاردار سفارت انگلیس در ادامه گفت اشتراک هیئت حکومت طالبان در سومین نشست دوحه ارزشمند بود و از آمادگی کامل این هیئت در خصوص موضوعات تعیین شده قدردانی کرد. دیکسون همچنین پیشنهاد داد در رابطه با برخی از مسائل مورد نیاز جلسات دوجانبه دایر گردد و تأکید کرد لندن تلاش می کند تا راه را برای ایجاد مناسبات میان کابل و غرب هموار کند. «انس حقانی» عضو کمیسیون سیاسی حکومت طالبان نیز در این دیدار فعالیت سفارت افغانستان در لندن را برای ارائه خدمات کنسولی به افغان ها یک نیاز خواند و خواستار همکاری های مشترک در این رابطه شد. وی همچنین تأکید کرد با تأمین امنیت کامل در افغانستان، زمینه بهتر برای فعالیت دیپلومات های خارجی فراهم شده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





