google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
هیئت 250 نفری حکومت طالبان به قزاقستان رفت
هیئت ۲۵۰ نفری حکومت طالبان به قزاقستان سفر کرده است تا ضمن گسترش روابط تجاری با این کشور، در نمایشگاه محصولات افغانستان در آلماتی نیز شرکت کند. به گزارش انصار، هیئت۲۵۰ نفری به ریاست «نورالدین عزیزی» وزیر صنعت و تجارت حکومت طالبان به منظور حضور در نمایشگاه محصولات افغانستان و تقویت روابط تجاری با قزاقستان به آلماتی سفر کرده است. وزارت صنعت و تجارت حکومت طالبان در بیانیه ای اعلام کرد در این هیئت نمایندگان بخش خصوصی نیز حضور دارند و هدف از این سفر برگزاری کنفرانس تواصل تجاری، نشست های رسمی با مقام های قزاقستان و برنامه های تجاری مختلف است. این هیئت شامل نمایندگان وزارت خارجه، وزارت معادن و نفت و همچنین نماینده بانک مرکزی افغانستان است. این سفر در ادامه برگزاری چندین نمایشگاه تجاری میان طالبان و قزاقستان در کابل و آلماتی از اوایل سال جاری صورت می گیرد. قزاقستان پیش از این به منظور تقویت روابط تجاری با کابل، نام طالبان را از فهرست گروه های تروریستی این کشور حذف کرده بود که نشان دهنده تمایل این کشور به گسترش همکاری های اقتصادی با افغانستان است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





