google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
جزایر سهگانه همیشه متعلق به ایران بوده اند
وزیر امور خارجه ایران در واکنش به مفاد بیانیه پایانی نشست مشترک سران اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس در شبکه ایکس نوشت: جزایر سه گانه همیشه متعلق به ایران بوده اند و تا ابد نیز چنین خواهد بود. به گزارش انصار، سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران در واکنش به مفاد بیانیه پایانی نشست مشترک سران اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس در شبکه ایکس نوشت: بخش ایران در بیانیه مشترک اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس پیام های زیادی در خود دارد. وی تصریح کرد: از نظر ما، روشن است که مسیر همکاریِ با احترام، که از سوی ما در ملاقات های مختلف، از جمله در نیویارک به آنها پیشنهاد شد، اکنون با تمایل اروپا برای «تقابل» پاسخ داده شده است - از طریق تحریم پروازهای مسافری و ایراد اتهام عبث «اشغالگری» به ایران! عراقچی افزود: جزایر سه گانه همیشه متعلق به ایران بوده اند و تا ابد نیز چنین خواهد بود. دوران سیاست خبیثانه «تفرقه بینداز و حکومت کن» اروپایی ها در منطقه ما مدت های مدیدی است که به سر رسیده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





