google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
از بازگشت مهاجرین به کشور استقبال میکنیم
وزیر امور مهاجرین حکومت طالبان در افغانستان ضمن درخواست از کشورهای میزبان برای جلوگیری از بدرفتاری با مهاجرین افغان، گفت که هیئت حاکمه این کشور از بازگشت افغان ها به کشور استقبال می کند. به گزارش انصار، «خلیل الرحمن حقانی» وزیر امور مهاجرین حکومت طالبان در سی ویکمین نمایشگاه محصولات زراعتی کابل گفت: حکومت آنها از بازگشت مهاجرین افغان استقبال می کند و باید به آن ها اجازه داده شود تا به طور دواطلبانه به افغانستان بازگردند. وی در عین حال از کشورهایی که میزبان مهاجرین افغان هستند خواست تا حقوق حقه آن ها را بپردازند و از رفتار نامناسب با مهاجرین افغان خودداری کنند. حقانی روز گذشته نیز در دیدار با مقامات سفارت ایران گفته بود که هیئت حاکمه افغانستان مصمم است مهاجرین را به این کشور بازگرداند، اما برای انجام مؤثر این روند، باید یک سازوکار مشترک ایجاد شود. پیش از احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بارها بر عزم جدی پولیس برای خروج دو میلیون تبعه خارجی غیرمجاز تا پایان سال تأکید کرده بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





