google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
گفتگوی تلیفونی حامد کرزی با توماس ویست
همزمان با پایان ماموریت توماس ویست، نماینده خاص امریکا برای افغانستان، حامد کرزی رییس جمهور پیشین کشور با وی صحبت تیلفونی کرد. به گزارش انصار، آقای حامد کرزی، رییس جمهور پیشین کشور در صفحه ایکس خود از گفتگوی تیلفونی خود با آقاب ویست خبر داده است. در همین حال آقای کرزی در صفحه ایکس خود نگاشته است که وی از تلاش های ویست حین ماموریت در افغانستان ابراز تشکری کرده و در وظیفه جدید برایش موفقیت آرزو کرده است. رییس جمهور سابق کشور درحالی از گفتگوی تیلفونی خود با آقای ویست خبر داد که وزارت امور خارجه ی ایالات متحده ی امریکا، در یک تصمیم تازه به مأموریت چهارساله ی توماس وست، نماینده ی ویژه ی این کشور برای افغانستان، پایان داده است. در بیانیه ی وزارت امور خارجه ی امریکا، آمده است که توماس وست پس از این مسئولیت دفتر هم آهنگی تحریم های وزارت امور خارجه ی امریکا را برعهده دارد و مأموریت او در امور افغانستان از سوی کرن دیکر، کاردار سفارت امریکا برای افغانستان؛ رینا امیری، نماینده ی ویژه ی امریکا در امور زنان افغانستان و یک دیپلومات در وزارت امور خارجه به پیش برده خواهد شد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





