google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
در حکومت فعلی هیچگونه تبعیض وجود ندارد
مقامات در وزارت خارجه طالبان مدعی است که در افغانستان زیر اداره حکومت آنها هیچ گونه تبعیضی وجود ندارد. به گزارش انصار، مقام وزارت خارجه حکومت طالبان در واکنش به انتقادها از وجود «تبعیض قومی، زبانی و مذهبی» در کشور مدعی است که در افغانستان زیر اداره حکومت آنها این گونه تبعیض ها وجود ندارد. ضیااحمد تکل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه طالبان گفته است: «امارت اسلامی (حکومت طالبان) تمام افغان ها را به عنوان رعیت خود می بیند و هیچ کسی نمی تواند در برابر کسی تبعیض بکند؛ حقوق همه ی شهروندان افغانستان محفوظ است. تکل تاکید کرده است: «موقف رسمی حکومت طالبان این است که تبعیض های قومی، سمتی و زبانی ارزش ندارد.» گفتنی است در بیش از سه سال گذشته بارها جامعه بین المللی از وجود تبعیض قومی، مذهبی و زبانی در حکومت طالبان انتقاد کرده و از مقامات حکومت آنها خواسته اند زمینه را برای تشکیل یک حکومت فراگیر و همه شمول فراهم سازند. حکومت طالبان اما مدعی است که حکومت آنها فراگیر است و در آن نمایندگانی از سایر اقوام نیز حضور دارد؛ ادعایی که تاهنوز قناعت جامعه جهانی را به دست نیاورده و عامل عمده برای عدم به رسمیت شناسی حکومت آنها هم به حساب می آید.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





