google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
امریکا خواهان جنگ با ایران نیست
پت رایدر سخنگوی وزارت دفاع امریکا (پنتاگون) در اظهاراتی گفت: ما خواهان جنگ با ایران و نیروهای نیابتی آن نیستیم اما به هر حمله ای که نیروهای ما را هدف قرار دهد پاسخ خواهیم داد. به گزارش انصار به نقل از پایگاه خبری وزارت دفاع امریکا، سخنگوی پنتاگون در رابطه با افزایش تنش ها در خاورمیانه پس از ترور بزدلانه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: وزارت دفاع ایالات متحده اقداماتی را برای تقویت بیشتر موقعیت دفاعی نیروهای امریکایی در سراسر منطقه خاورمیانه برای جلوگیری از تهاجم و کاهش خطر یک درگیری منطقه ای گسترده تر انجام داده است. رایدر با اشاره به اینکه لوید آستین در روزهای اخیر در تماس با فرماندهان نیروهای امریکایی در خاورمیانه آخرین اطلاعات درباره تحولات اخیر منطقه را دریافت کرده است، ادعا کرد: وزیر دفاع امریکا به فرماندهان نیروهایی امریکایی تاکید کرده که ایالات متحده مصمم است از سوء استفاده ایران و شرکا و گروه های نیابتی اش از وضعیت کنونی خاورمیانه یا گسترش درگیری ها در این منطقه جلوگیری کند. سخنگوی پنتاگون مدعی شد: آستین تصریح کرد که اگر ایران، شرکا یا نیروهای نیابتی اش از شرایط کنونی در خاورمیانه برای حمله به نیروها یا منافع امریکا در منطقه استفاده کنند، تمام اقدامات لازم را برای دفاع از خود انجام خواهیم داد. وزارت دفاع امریکا (پنتاگون) پیش تر اعلام کرد که باتوجه به تشدید تنش ها در غرب آسیا، برای دفاع از رژیم صهیونیستی نیروهای بیشتری به این منطقه اعزام می کند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





