google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
هند از دستگیری دو شهروند افغان به اتهام قاچاق مواد مخدر خبر داد
رسانه های هندی از بازداشت دو شهروند افغان به اتهام قاچاق مواد مخدر در این کشور خبر داده و گفته اند که دو شهروند افغانستان به نام های محمدوارث هاشمی و عبدالنایب به اتهام قاچاق ۵۶۰ گرام مواد مخدر نوع «هرویین و کوکایین» در هند بازداشت شده اند. به گزارش انصار، تایمزآف ایندیا گزارش داده است که پولیس مبارزه با جرایم هند این دو تن را در منطقه «تیلاک نگر»، واقع در غرب دهلی نو، پایتخت این کشور بازداشت کرده است. ارزش این مقدار مواد مخدر حدود دو میلیارد روپیه هندی برآورد شده است. به گفته پولیس، هاشمی ۱۹ ساله، سال ۲۰۲۰ به عنوان پناهنده وارد هند شده و جواز اقامت در این کشور را دریافت کرده بود. براساس اطلاعات، او پیش از آغاز قاچاق مواد مخدر در یک فروشگاه کار می کرد. پولیس هند تصریح کرده است که این شهروند افغانستان از طریق یکی از دوستانش به قاچاق مواد مخدر آشنا شده بود و در برابر هر تحویلی مبلغ ۱۰۰ دالر امریکایی پول دریافت می کرد. همچنین عبدالنایب سال ۲۰۲۰ میلادی با پدرش وارد هند شده بود. او پس از آشنایی با هاشمی به قاچاق مواد مخدر روی آورده است. این در حالی است که چند ماه پیش نیز ذکیه وردک، دیپلومات افغان در هند، به اتهام قاچاق ۲۵ کیلوگرام طلا در این کشور مجبور به استعفا شده بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





