google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
عربستان از تاسیس ائتلاف بین المللی برای تشکیل کشور فلسطین خبر داد
وزیر خارجه عربستان از تاسیس یک ائتلاف بین المللی برای پیگیری راه حل دو کشوری در سرزمین فلسطین خبر داد. به گزارش انصار به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس)، فیصل بن فرحان درنشست وزیران خارجه کشورهای جهان درباره فلسطین در نیویارک، گفت: امروز به نمایندگی از کشورهای عربی و اسلامی و شرکای اروپایی، تشکیل ائتلاف بین المللی برای پیگیری راه حل دو کشوری را اعلام می کنیم. وی اضافه کرد: از همه کشورها دعوت می کنیم که به این ائتلاف بپیوندند و تاکید می کنیم که همه تلاش خود را برای دستیابی به صلحی فراگیر و عادلانه بکار می بندیم. بن فرحان افزود: جنگ غزه به یک فاجعه انسانی بزرگ منجر شده و این جدای از جنایت های بزرگی است که اشغالگران اسرائیلی در کرانه باختری مرتکب می شوند که در کنار هتک حرمت مسجدالاقصی به خشونت بیشتر دامن می زند. وی گفت: در این روزها شاهد اقدام خطرناک دیگری هستیم که در قبال کشور لبنان در جریان است و می تواند منطقه را به سمت یک جنگ بزرگ سوق دهد که منطقه و جهان را تهدید کند.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





