google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
رئیس جدید سازمان آی.اس.آی پاکستان منصوب شد
جنراب عاصم ملک به عنوان رئیس جدید سازمان اطلاعات ارتش پاکستان (ISI) منصوب شد. به گزارش انصار، روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرده که جنرال محمد عاصم مالک به عنوان رییس جدید سازمان اطلاعات نظامی این کشور (آی اس آی) کارش را آغاز می کند. این تغییر در رهبری آی اس آی در پی برکناری جنرال ندیم انجم از سمت خود انجام می شود. جنرال ملک، که از ۳۰ سپتمبر به طور رسمی مشغول به کار خواهد شد، پیش از این به عنوان مربی ارشد در دانشگاه دفاع ملی و همچنین به عنوان مربی در دانشکده فرماندهی و ستاد کویته خدمت کرده است. این افسر نظامی، فارغ التحصیل دانشکده نظامی فورت لیونورث در ایالات متحده و کالج سلطنتی مطالعات دفاعی در لندن است. انتصاب او به عنوان رئیس ISI می تواند تحولی در سیاست های اطلاعاتی و امنیتی پاکستان به شمار آید.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





