google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
روسیه برای جنگ با ناتو در قطب شمال اعلام آمادگی کرد
سرگئی لاوروف؛ وزیر خارجه روسیه در یک مصاحبه تلویزیونی از آمادگی کشورش برای جنگ با ناتو در قطب شمال خبر داد. به گزارش انصار، سرگئی لاوروف؛ وزیر خارجه روسیه در یک مصاحبه تلویزیونی از آمادگی کامل این کشور برای جنگ با ناتو در قطب شمال خبر داد و گفت که ناتو تمرین های نظامی خود را به سمت قطب شمال کشانده، اما قطب شمال قلمرو سازمان پیمان آتلانتیک شمالی نیست. او در این مصاحبه که برای ساخت یک مستند درباره شوروی بود گفت: «ما شاهد تشدید تمرینات ناتو در قطب شمال هستیم. کشور ما آمادگی کامل برای دفاع از منافع خود در زمینه نظامی و سیاسی را دارد.» همزمان ریانووستی، خبرگزاری دولتی روسیه روز گذشته با استناد به گزارشی از پنتاگون گفته است که وزارت دفاع امریکا قصد دارد با متحدانش تمرینات نظامی در قطب شمال انجام دهد تا توانایی رزمی خود را نشان دهد. وزارت دفاع روسیه حدود دو هفته پیش اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور رزمایش های استراتژیکی را در اقیانوس های آرام و قطب شمال و همچنین دریاهای مدیترانه، بالتیک و خزر آغاز کرده است.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





