google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
حکومت طالبان گزارش شورای حقوق بشر را یک جانبه خواند
معاون سخنگوی حکومت طالبان در واکنش به گزارش ارائه شده نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره افغانستان تاکید کرد ارائه گزارش در غیاب نماینده کابل جانبدارانه است. به گزارش انصار، «حمدالله فطرت»، معاون سخنگوی حکومت طالبان اظهار داشت گزارش ارائه شده در پنجاه و هفتمین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در مورد افغانستان یک جانبه است و تاکید کرد حکومت طالبان صحت آن را تایید نمی کند. وی با ارسال یک فایل صوتی به رسانه ها گفت: «امارت اسلامی (حکومت طالبان) پیشنهادات ارائه شده در این نشست را یک طرفه می داند و و موثق بودن آن را تایید نمی کند.» فطرت همچنین تصریح کرد کابل خواستار حضور نماینده افغانستان در نشست ها، و گفتگوهای مربوط به این کشور است. گفته شده نشست اخیر شورای حقوق بشر سازمان ملل درباره موضوعات مختلف از جمله حقوق زنان بوده است. «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی حکومت طالبان چندی قبل در واکنش به نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل و انتقاد از وضعیت زنان و دختران در افغانستان تاکید کرده بود: سازمان ملل و برخی نهادها و دولت های غربی علیه حکومت آنها تبلیغات وسیع به راه انداخته اند. وی گفته بود گزارش «ریچارد بنت» گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل برای افغانستان درباره وضعیت این کشور نیز بخشی از تبلیغات علیه کابل است که با حقایق تطابق ندارد.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





