google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
امریکا حکومت طالبان را محکوم به پرداخت 110 میلیارد دالر غرامت کرد
دادگاهی در امریکا حکومت طالبان را به پرداخت بیش از ۱۱۰ میلیارد دالر غرامت به دلیل حملات ۱۱ سپتمبر محکوم کرد. به گزارش انصار، در آستانه بیست و سومین سالگرد حملات 11 سپتمبر در امریکا، یک دادگاه فدرال در نیویارک حکومت طالبان را به پرداخت بیش از 109 میلیارد دالر غرامت به دلیل حملات 11 سپتمبر محکوم کرد. « جورج دانیلز» قاضی این دادگاه این جریمه را پس از آن صادر کرد که به گفته وی کسی به نمایندگی از طالبان در دادگاه های امریکا به دفاع از آنها نپرداخته است. وی با اشاره به حکم صادر شده تأکید کرد دادگاه های فدرال امریکا با استفاده از صلاحیت خود می توانند حکومت طالبان را مسئول حملات 11 سپتمبر بدانند. به گزارش «LAW360»، طالبان باید بیش از 109 میلیارد دالر به بازماندگان قربانیان حملات 11 سپتمبر پرداخته و همچنین 2.5 میلیارد دالر دیگر به بیش از 130 نفری بپردازد که در جریان این حملات مجروح شدند، اما زنده ماندند. این حکم در حالی صادر شده است که پیش از این نیز دولت بایدن به بهانه بازگشت طالبان به قدرت اعلام کرده بود نیمی از دارایی های خارجی توقیف شده افغانستان به عنوان غرامت به خانواده قربانیان 11 سپتمبر مصادره می شود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





