google.com, pub-6867310892380113, DIRECT, f08c47fec0942fa0 ** ** **
|
تأیید آغاز روند اخراج پناهجویان افغان از سوی آلمان
دفتر مطبوعات و اطلاعات دولت فدرال آلمان از اخراج شماری از پناهجویان افغان مقیم این کشور به افغانستان خبر داد. به گزارش انصار، «استفن همبستریت» سخنگوی دولت فدرال آلمان در بیانیه ای به طور رسمی آغاز روند اخراج پناهجویان افغان مقیم این کشور به افغانستان را تأیید کرد. همبستریت بدون ارائه جزئیات درباره تعداد پناهجویان افغان اخراج شده به کشورشان، گفت این نخستین گروه اخراجی از زمان به قدرت رسیدن دوباره طالبان در اگست 2021 است. وی تصریح کرد: این اتباع افغانستان همه مجرمانی بودند که حق ماندن در آلمان را نداشتند و شامل حکم اخراج می شدند. دولت آلمان در این بیانیه بار دیگر از اخراج پناهجویان افغانستان که در جرایم در این کشور دست دارند، تأکید کرده است. پیش از این «نانسی فایزر» وزیر داخله آلمان گفته بود برلین در حال مذاکره با کشورهای ثالث است تا برای اخراج «مجرمان افغان» به افغانستان، بدون تعامل مستقیم با حکومت طالبان راه هایی بیابد. گفتنی است حکومت طالبان در واکنش به تصمیم آلمان برای ازسرگیری روند اخراج پناهجویان افغان، خواستار عدم اخراج آنها به کشورهای ثالث و حل این مسئله از طریق مجاری دیپلوماتیک شده بود.
نظرات خوانندگان
شما نفر اولی هستید که برای مطلب فوق نظرتان را مینویسید. نظرات بعد از تایید نشان داده میشوند. |
انصارپرس؛ آزاد و مستقل با روایت بیطرفانه از جهان در خدمت مردم |
افغانستان
ایران
بین المللی
فرهنگی و هنری
اجتماعی
اقتصادی
پزشکی |
علمی و فناوری
ورزشی
مقالـات
مصاحبه |
درباره ما
تماس با ما
با ما تبلیغ کنید |





